Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Adatkezelési irányelveinkkel kapcsolatban ITT tájékozódhat

Elfogadom
Termékek Menü

Garancia

Garanciális feltételek
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 6 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a termék kifizetésétől kezdődik
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékeink a kézhezvételtől számítható 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére vagy javítására azonnali garanciát vállalunk.
  
Jótállási igény a termék visszajuttatásával érvényesíthető:

-    A termék, minden kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A terméken lévő cimke 
Ezek részleges esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek visszajuttatott termékeket továbbítjuk a Kincsesládaműhelyének ahol a garanciális hátteret biztosítók intézkednek ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt  és van raktárkészleten. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások cseréjének elkerülése miatt az alapítvány temékeire csak a szakvélemény alapján vállalják a cserét. 

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni az Alapítvány üzletének telefon számán tehető.

Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a készítők vállalják a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a meghibásodás azonnal megoldjuk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a számla másolatával együtt kell visszajuttatni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.